מדיניות החזרים

מדיניות ביטול עסקה אשר בוצעה באתר האינטרנט של אקופייבר

מדיניות ביטול עסקה באתר אקופייבר

רכישה באמצעות אתר האינטרנט הינה עסקת מכר מרחוק כמפורט בסעיפים 14(ג)(1), 14(ד), 14ג1, 14ה(א) ו-(ב) לחוק הגנת הצרכן, תשמ''א 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן").

ביטול עסקת מכר מרחוק יתאפשר בהתאם לתנאים המפורטים בחוק. במקרה של התנגשות בין המדיניות לבין הוראות החוק, הוראות החוק יגברו.

זכאות לביטול עסקה
לקוח רשאי לבטל עסקה שבוצעה באתר אקופייבר אם לא חלפו 14 יום ממועד קבלת המוצר או קבלת מסמך המפרט את פרטי העסקה (לפי המאוחר). הביטול יתבצע באמצעות פניה במכתב, בפניה מקוונת באתר או במייל: sales@ecofiber.co.il.

החזרת כספים במקרים של פגם או אי-התאמה
במקרה שהלקוח מבקש לבטל עסקה עקב פגם במוצר או אי-התאמה בין המפורסם לבין יכולות המוצר בפועל, יוחזר ללקוח מלוא סכום העסקה, כולל עלויות המשלוח.

החזרת מוצר מסיבת חרטה
במקרה של ביטול עסקה מסיבות אישיות (שאינן עקב פגם במוצר), המוצר יוחזר על ידי הלקוח או מטעמו למען שיוגדר על ידי שירות הלקוחות של אקופייבר. עלויות המשלוח במקרה זה יחולו על הלקוח.

דמי ביטול
יחולו דמי ביטול בסך 5% או 100 שקלים, לפי הנמוך מביניהם. החזרת התשלום תתבצע בתוך 14 ימים מרגע החזרת המוצר במצב תקין לפי הנחיות שירות הלקוחות.

החרגות בזכאות לביטול
לא תתאפשר החזרת מוצרים שלא ניתנים להחזרה על פי חוק, כולל אך לא מוגבל ל:

ריהוט שהורכב בבית הלקוח

מוצרי מזון, תרופות ותוספי תזונה

מוצרים שיוצרו במיוחד לפי דרישת הלקוח

מידע, מפתחות או רישיונות לתוכנה שנעשה בהם שימוש


הבהרה נוספת
במקרה של רכישת מחשב נייח בבנייה אישית והתקנת תוכנה לפי בקשת הלקוח, עלות התוכנה לא תוחזר.